الرئيسيةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
المواضيع الأخيرةgoweto_bilobedدفتر الأنشطة في اللغة العربية، التربية المدنية و التربية الإسلامية سنة 2 ابتدائي وفق مناهج الجيل الثانياليوم في 14:49 من طرفاعصارgoweto_bilobedدفتر الأنشطة في الرياضيات و التربية العلمية سنة 2 ابتدائي وفق مناهج الجيل الثانياليوم في 14:49 من طرفاعصارgoweto_bilobedعرض الكتاب المدرسي الموحد رياضيات و تربية علمية و تكنولوجية الجيل الثانياليوم في 14:49 من طرفاعصارgoweto_bilobedعرض الكتاب المدرسي الموحد لغة عربية، تربية إسلامية و تربية مدنية الجيل الثانياليوم في 14:49 من طرفاعصارgoweto_bilobedمجموعة من المذكرات للسنة الثالثة ابتدائي في جميع المواداليوم في 14:48 من طرفاعصارgoweto_bilobedنماذج اختبارات للسنة الثالثة ابتدائياليوم في 14:48 من طرفاعصارgoweto_bilobedتابع نماذج اختبارات للسنة الثالثة ابتدائي اليوم في 14:48 من طرفاعصارgoweto_bilobedمذكرات السنة الثالثة ابتدائي جميع المواداليوم في 14:48 من طرفاعصارgoweto_bilobedمذكرات اللغة الفرنسية 3 ابتدائياليوم في 14:48 من طرفاعصارgoweto_bilobedكتاب اللغة العربية، التربية المدنية و التربية الإسلامية سنة 1 ابتدائي وفق مناهج الجيل الثانياليوم في 14:47 من طرفاعصارgoweto_bilobedتساقط الثلوج سيتواصل بـ 19 ولايةاليوم في 14:26 من طرفgoweto_bilobedتساقط الثلوج سيتواصل بـ 19 ولايةاليوم في 14:25 من طرفgoweto_bilobedجديد اعلانات مسابقات التوظيف بولاية غرداية 15 جانفي 2017 اليوم في 13:32 من طرفعلميgoweto_bilobedاعلانات يوم 15 جانفي 2016 في الولايات مفصلة .. !اليوم في 13:24 من طرفاعصارgoweto_bilobedجديد اعلانات مسابقات التوظيف بولاية غليزان 15 جانفي 2017 اليوم في 13:02 من طرفاعصارgoweto_bilobedجديد اعلانات مسابقات التوظيف بولاية عين تيموشنت 15 جانفي 2017 اليوم في 12:56 من طرفاعصارgoweto_bilobedجديد اعلانات مسابقات التوظيف بولاية النعامة 15 جانفي 2017 اليوم في 12:55 من طرفاعصارgoweto_bilobedجديد اعلانات مسابقات التوظيف بولاية عين الدفلى 15 جانفي 2017 اليوم في 12:53 من طرفاعصارgoweto_bilobedجديد اعلانات مسابقات التوظيف بولاية عين الدفلى 15 جانفي 2017 اليوم في 12:50 من طرفاعصارgoweto_bilobedجديد اعلانات مسابقات التوظيف بولاية ميلة 15 جانفي 2017 اليوم في 12:49 من طرفاعصار
إرسال موضوع جديد   إرسال مساهمة في موضوع
شاطر | 
 

 Injury concern for Rooney

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أبو سليمان
المشرفون
المشرفون


احترام القوانين : 100 %
عدد المساهمات : 3412
تاريخ الميلاد : 03/11/1996
العمر : 20

مُساهمةموضوع: Injury concern for Rooney   05.04.14 15:11


Wayne Rooney is in a race against time to be fit for Manchester United's Champions League quarter-final second leg against Bayern Munich.
Rooney will miss United's trip to Newcastle on Saturday after manager David Moyes revealed the striker was struggling with a toe injury he sustained during last Tuesday's 1-1 draw against Bayern at Old Trafford.
The 28-year-old, who injured his ankle at the Allianz Arena in 2010, is now a doubt for the trip to Munich for the club's do-or-die clash with Bayern on Wednesday.
"Wayne is injured. He has a badly bruised toe so he won't be involved against Newcastle. It will be touch and go for Wayne for Wednesday," Moyes told reporters on Friday.
"It's a toe injury and they're never easy when you get one. You could see him limping in the game - towards the end, quite badly.
"He has a bad toe. There's not an awful lot you can do with a toe injury. Sometimes you can feel better quite quickly with them and sometimes you need an injection to play with it if it's bruising.
"With a lot of toe injuries, you have to make sure there isn't a hairline fracture or crack in your toe. We will have all that checked."
England manager Roy Hodgson will be sweating on the news, with there being a possibility of a hairline fracture, which could mean several weeks on the sidelines.
That would severely hamper Hodgson's plans ahead of the FIFA World Cup in Brazil, which is just over two months away.
Foot injuries have plagued Rooney throughout his career and played a significant part in his inability to perform for England in football's showcase event.
Just six weeks out from England's 2006 World Cup Group B opener against Paraguay, Rooney fractured his metatarsal bone after an innocuous challenge by Chelsea's Paulo Ferreira in United's 3-0 defeat at Stamford Bridge.
Rooney was expected to be sidelined for the group stages but featured in all but one game as England were eliminated by Portugal in the quarter-finals.
He went goalless throughout the tournament.
Fast forward four years and Rooney also went into the 2010 World Cup under an injury cloud after damaging his ankle during United's 2-1 loss to Bayern in Munich.
Rooney started all three Group C matches but failed to find the back of the net in another disappointing campaign for England.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 

Injury concern for Rooney

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 



صلاحيات هذا المنتدى:تستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
ملتقى الجزائريين والعرب :: المنتدى العام :: الأخبار الرياضية العربية والعالمية
-
إرسال موضوع جديد   إرسال مساهمة في موضوع